Sunday, June 28, 2009

Ngee~~~~Impress sangat2... hehehe

Terima Kasih Sekali Lagi kepada orang yang telah membahagiakan aku hari ni…
Atleast, kebahagiaan aku kembali… biarpun sekejap Cuma, tapi aku dapat merasanya…
Terima kasih sangat2….
Aku tahu kehidupanku disini penuh ngan kesengsaraan… dan kebahagiaan hanya sekejap Cuma….
Tapi, aku bersyukur kerana aku masih diberi peluang untuk merasai detik2 kebahagiaan dalam hidupku ini…
Masih ramai di luar sana yang masih dapat merasa walau secalit kebahagiaan dari sesiapa pong…
Dan aku sedari, masih ramai yang merasa lebih sengsara dari aku..
Apa yang aku nak, mereka yang menghadapi kesengsaraan ini terus tabah menghadapinya…
Mungkin ketika ini kita akan sengsara…
Tapi, pasti suatu saat nanty kita akan bahagia… kebahagiaan juga selalu menanti kita…. Dan ianya juga akan selalu datang kepada kita…
Cuma, kita jarang dapat merasai kebahagiaan itu walaupun kebahagiaan itu berada betul2 dekat dengan sisi kita…
Kita meberi orang lain merasa, kita menerima dengan senyuman, orang lain akan turut bahagia…
Apa yang kita mahu, tak semestinya kita akan dapat,
Apa yang kita dapat, tak semestinya kita akan milikinya,
Apa yang kita miliki, belum tentu akan menjadi hak kita,
Apa yang menjadi hak kita, tidak pasti kita akan pegang selama-lamanya…
Ianya berserah pada diri kita untuk menjaga,
Berserah kepada masa untuk menilai,
Dan berserah pada hati yang mulus untuk melindungi..

TataBicaraLuahanIsiHati:BudakChubbyDalamTinKechil

1 comment:

Unknown said...

uit kamoo!
ade blog shenyap2 eh??
huu..