Tuesday, July 21, 2009

KecelaruanPerasaanYangMembuak...

Tensen.... Tekanan.... Kebingungan....
sume aku rase skunk neh...
aku pong X taw naper aku rase cam neh....
somebody, please xplain to me y i feel like this??
hurm, baru sedetik cuma hati merasai kegembiraan, ada saja masalah yang datang menimpa...
kenape kecelaruan hidup begitu mencemburui diriku...
apa yang aku bersalah padanya??
KENAPA???
aku terus disiksa N tetap disiksa tanpa sebarang alasan....
jiwa meronta tapi hatiku X mampu berbicara....
perasaanku kecundang, tapi mengapa diri ini tidak bisa membangunkannya semula....
aku betul2 lemah....
X larat N X mampu//
sayang seribu kali sayang....
rindu tiada tertahan...
kasih yang tidak berbelah bagi...
apakah patut....
apakah patut diri ini diletakkan didalam butiran berlian...
yang betul2 tiada mampu memotongnya untuk merawat diriku.,..
jika perlu, aku akan berbuat sedemikian...
tapi, ingatlah...
bahawa aku sayang akan setiap insan yang berada di sekeliling aku...
setiap insan yang sentiasa mendorong aku...
tidak kurang juga insan yang membenci aku...
bagaimanapun, aku ttp sayang sangat pada mereka...
tak kira siapa mereka....
mereka ttp menjadi semangat dalam perjuangan diri ini...
bicara kechil ~BudakChubbyDaloamTinKechil~

No comments: