Sunday, July 19, 2009

BerHepi & BerCanda di TelukBatik 180709

hurm....
tak taw aku nak tulis cane persaan aku neh dalam bentuk karangan...
tapi aku cuber arr nak luahkan gaks...
semalam aku gi bercanda N berpesta di Teluk Batik ngan fam aku...
kami star bertolak dalam pukul 10.30pg...
planning nak gerak kol 8.30, tapi Xtaw arr naper leh lajak sampe kol 10.30 lak...
wakakaka.....
aku cam besa arr, bangun punyer awal tapi, X mandi....
buat aper arr nak mandi awal2 kalu dah taw nak gi teluk batik N mandi kat laut...
wakakakka.....
kami 1 fam pergi naik 1 CRV ngan satu bus persiaran milik bapak aku dalam bentuk Van HINO....
cane tuh erk...
wakakkaka...
:P



1st time lengkap 1family aku gi bercutie samer2....
walaupun X holiday 3hr 2mlm or 1mggu, atleast dapat gak arr cutie same2 kan...
hehehhee......



then, setibenyer aku kat sane, aku pong bersiap arrr kemas2 kan makanan kami yang berbentuk spegethi masakan bapak aku, nasi ayam berempah N fries&wedges....
fries&wedges adelah bende wajib...
tapi sos aku luper bawak daaaa...
huhuhuhu.....
telah siap berkemas, aku pung aper arr agy, makan arrrr.....
nyum2...
habeh gak spegethi 1pggn...




1pggn jerk tok 1st round neh...
heheh...
then aper agy, terjun laut arrr....
sambil selam N sulam, aku cuci arr mate, dah 5 taun aku X gi sane, pemandangan makin indah N menusuk kalbu aku.... seronok N hepi jerk...



sbnrnyer focus utame aku neh nak citerkan ttg aper yang berlaku kat sane...
ritu, datang lak nasib bek aku, ader lak pengambaran HITS 1 kat sane...
hahahhaa....
egois aku kater buat bodo jerk...
tapi hati aku beriye nak pegi tgk...
wakakka.....
berbekalkan NIKON D50 yang aku pinjam, aku gi arrr besiar-siar area2 situh....
nasib aku mmg baik gilerk time tuh, jumper lak NUBHAN....
hahaha...
per lagik.... gi arrr amk gambar ngan dier...
otograf jerk aku X amik....
X sempat arrr nak amik...
hehehehe....
tggi gak arr pokcik nubhan tuh...
hehehehe.....





then, selesai jerk amik gamba ngan nubhan, aku gi arr sambung aku nyer jelajah kat situ...
hehehhe....
then, pastuh aku gi kat pengambaran kat dataran teluk batik tuh...
besh arr gak, nasib bek aku dah besa arrr ngan production crew neh...
so X der arr aku jakun sangat...




selesai snap2 gambar kat situ aku kembali semula kepangkuan keluarga aku...
huh!!!!
dengan bertujuan utk menjeleskan akak aku, aku tnjuk arrr gambar aku ngan nubhan kat dier....
mmg sah2 dier jeles...
wakakakka.....
then, aku sambung lagik makan spegethi lagi satu pinggan kat situ....
pas aku makan, aku gi arr sambung mandi laut... duduk atas pelampung besar N menenangkan jiwe aku yang rage neh....
time tuh aku hampir2 arr nak kene langgar ngan bot....
aku dah X terkate dah time tuh....
detik2 yang agak mencemaskan...
X taw arr apsal, tetibe jerk sore aku X mau nak kuar lak....
giler.,....
nasib bek arr orang sekeliling pasan yang aku ader kat belakang bot tuh...
kalu X aku X taw arr aper yang jadik kat aku...
huhuhuhu//
then, pastuh aku berehat ditepi pantai N menanamkan akak aku kat pasir pantai....
hehehhe...
tengah2 sonok aku leka menanam akak aku tuh, ader lak mate2 yang memandang gelagat kami...
kalu memandang jer X per arrr... ne siap record lak....
sengal tol....
record tok tontonan sendirik X per....
neh tok tontonan 1 malaysia...
sial malu aku...
dah arr aku pake singlet berlubang2 sampe ternampak badan aku yang agak seksi N seksa tuh....
huhhuhuhu....
giler arrr... 1m'sia tgk aku dalam HITS 1...
hehehe.....
malu N ttp malu gaks...
waaaaaaaaa........
utk mementainkan muker macho aku, aku buat bodo jerk arrr....
wakakkaa...
:P


fuh, blah pong cameraman tuh....
aku lak pastuh sambung arr mandi laut balik...
hehehe...
sampe arr pukul 5.30/....
wakakaka....
besh2 N besh pengalaman kat citu...
wakakak...
hope akan ader lagi percutian 1fam macam neh N hope it even better...
aku mmg suker akn pengalaman yang macam neh.,...
hehehehhe..
:P
:D
:)

4 comments:

ziha said...

suke tgk makanan nyer..sdap jerk macam he3..

|AzMee|--|AcHu| said...

hehehhe.... kalu nak leh arr order...
wakakaka...
:P
:D
:)

Unknown said...

Acu...nape ko x buh gambaw along bebanyak...lagi glamer...huhuhu....

|AzMee|--|AcHu| said...

gambaw along???
hurm....
sory, X muat arr nak letak banyak2...
sebab awak tuh dah gemok...
wakakkaa...
:P
:D
:)