Monday, July 13, 2009

MSK julai 2009

fuh... lamer jugak arr tok berjaya mengupdatekan diri kat blog neh....
dekat seminggu lebey arr gak aku X update ngan blog neh....
well....
nak uat cane....
orang dah busy.....
hahahhaa....
terpaksa arr menyembunyikan diri neh...
wakakkaa.......

k, nak citekan pengalaman aku time MSK @ name baru dier PKM(program Kenal Mesra)....
fuh.... bagi aku job sebagai photographer kat sane mmg besh N mencabar minda aku....
korang penah X tengok fotographer buat keje ngan muke yang masam N muke tensen???
aku bukan aper...
aku terpakse memasamkan muker aku N buat2 muker tensen kat sane...
well nak jage status sebagai ABG FASI.....
hahahhaha....
tapi, aku saut arr ngan budak2 intake julai neh...
dorang mmg sempoi2 belake....
awek2 sumer cun2 .... brade2 sume hensem2... tapi aku lagi hensem dari dorang...
wakakkaka.....

kalu nak diciterkan kat sini mmg susah arrr kan.....
tapi secare overall mmg program kalineh berjayer arrr mendisiplinkan budak2 N membuatkan budak2 rapat ngan kami....
seronok pasal dorang enjoy gak....

aku sebagai photographer pong berjaya menjalankan tugas ngan jayenyer.... X der halangan yang melintang.... hehehhe.....
neh aku ader selitkan beberape gambar sket tok MSK kali neh... hahaha....












No comments: