Tuesday, August 4, 2009

Selamat Kembali ke PTSS

Akhirnya aku dah selamat kembali ke PTSS....
salah satu tempat yang banyak menyimpan kenangan manis aku....
setiap hari aku merasakan cukup tidak sabar nak balik kat cinie....
sume orang tanyer kat aku , "kenape ko X sabar sangat2 nak balik ke tempat yang macam penjara N ntah ape2 tuh????" agak tegas arr care dorang menyoal...
tapi, jawapan aku cukup mudah N simple N ringkas dan juga padat...
aku berkate " aku nak masuk cepat N nak abih cepat N nak masuk U cepat"//
tuh jerk...
X susah...
kalu aku dapat finish sumeneh ngan cepat N sukses, make senang arr giler2 idop aku....
n aku telah sampe kat poli neh around 8.30a.m 03.08.09....
seronok, tapi sedey jerk nak tgglkan mak aku....
:-(
tapi tape2 aku ttp tabahkan hati aku...
aku mulakan life aku kat poli neh dengan diri aku yang baru..
its a new me...
aku X nak arr jadik aku yang dulu yang asyik emo N kuno jerk...
skunk aku akan slalu up to date... tuh jerk....
aku sbnar2nyer malas nak becerita panjang..paper pong i'm happy with ma new life here..
HAPPY okeh...
p/s: walaupun kene kurung cam banduan di sebabkan H1N1 yang sedang menular di poli neh...

No comments: