Tuesday, August 18, 2009

KisahAnakBudaqNaqalTapiBaik

Kisah ini bermula pada 3.08.09...
saat aku mula menjejakkan diri aku di politeknik tuanku syed sirajuddin bagi semester 3 ini...
yeah....
aku bersemangat, tapi penat...
pasa kene angkat bag aku masuk ke dalam bilik dari pak guard...
agak jauh gak lah....
tapi tape2... aku redha N pasrah dengan situasi seperti ini...
kerana aku sudah dimaklumkan terlebih dahulu....
Bermula pengajian ku di politeknik seminggu selepas aku masuk...
sesi perkenalann subjek2 yang ader kat sem 3 neh...
tapi bukan ituu yang aku nak citerkan,
aku just nak citerkan saat bahagia aku dengan budak2 poli....
yeah... aku lebih bahagia sekarang berbanding ketika aku di semesta 2 dahulu...
walaupun ader konflik sket, tapi aku sudah biasa....
bercerita dahulu tentang kawan2 aku disini, mereka sedia menerima aku yang baharu.
N dapat menerima juga imej aku yang baru...
1st day aku disini, aku jadik perhatian ramaii...
tataw naper....
maybe aku kachak lebey sket dari sebelum neh,...
hahaha.......
kawan2 aku yang HAVOC!!!...
FADH<, K.Paie, K.Anis, BOY, Hafiz, L, Amir, Tok...
yeah....
inilah geng2 tasik yang masih bertahan sampai ke hari ini....
kiter orang kalu berjumpe mesti HAVOC n bergegar poli neh...
aku pong tataw naper....
tapi, aku respect giler arrr....
dorang mmg PROFESSIONAL....
yeah...
e2 yang penting....
then kisah2 adik2 junior aku yang giler.....
suker aku biler citer ttg dorang...
pasal dorang sume selalu buat aku hepi N bebelkan dorang setiap masa....
bukan aku yang nak bebel...
tapi, dorang suker uat aku membebelkan kat dorang...
2 jerk....
yang bpaling close ngan aku skunk neh,
HASRIQ<>D'ZUL<>ARIF
3 mamat neh lah yang paling close aku...
tapi, aku dlam proses mengenali budak perempuan lak...
hehehe...
nanty maybe aku close ngan dak2 pompuan neh lak...
yang laki neh close ngan aku sebab aku slalu ajak dorang lepak2 N sembang2 ngan aku...
so, bilik aku dah jadik tempat kami uat havoc arrr...
nanty aku nak citer lak pasa budak2 junior yang besh N menarik neh...
penat sebenarnyer menaip memanjang...
hahaha...
nanty sambunk k...
heheh...

No comments: